måndag 4 juni 2012

Toppen dag :)

Jag och Lucas sov till 11 ;-)
Gick upp slängde i en maskin tvätt, rev ur sängklädena för dom skulle också tvättas :)
Sen kom Therese och Lovisa över på fika!
Efter de gjorde jag mig klar för och fotografera och plockade ihop de vi skulle ta med! De gick super bra! Känns som att dom här bilderna blir riktigt kanon fina!! <3 längtar så otroligt får dom första bilderna imorgon :)
Sen gick vi hem och myste lite i soffan Lucas blev trött efter modellandet ;-)
Gjorde lite mat och fixade lite här hemma innan Johan kom hem :) Håkan och Monica kom över på kaffe på kvällen :-)
Kollade lite på tv innan vi lag oss! Nu ligger jag här och ska snart sova!! Har kollat på gamla foton från graviditeten. Åhh så jag längtar tillbaka! <3

Är så glad att jag har mins två fina killar Lucas och Johan <3

Sovdags Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar