tisdag 12 juni 2012

Ibland är de tungt och ja...

Ja de känns förjävligt ibland.. Och så har jag känt nu en tid.. Snart har 8 månader gått och inte ett ord från dig mamma..
Fattar inte hur du tänker!?!?!?
Men men någon gång kommer du förstå hur du sårat mig..
Lucas kommer inte veta vem du är.. Men han klarar sig utan dig.. Han har aldrig känt dig! Men de har jag och därför är de så jävla tufft ibland..
Men de är bara och gå vidare i livet och inse att den mamman jag haft aldrig kommer komma tillbaka! Har förlåtit dig många gången men nu har de gått för långt..

Du har fått mig må piss!! Utan min familj och mina underbara vänner skulle jag inte klara de här men nu gör jag de! Du kommer aldrig bli mormor till någon av mina barn jag får. Hoppas du är nöjd med de du ställt till med!!

Glömmer aldrig dom sista orden jag hörde från dig.. "jag behöver inget mera barnbarn är så glad och stolt över mina jag har, Wilma Johanna och Olivia" ........................

2 kommentarer:

  1. Älskade vän, förstår att du tycker att det är jobbigt. Jag finns verkligen här för dig vännen <3
    Kom ihåg, du är en underbar mamma/vän & Lukas älskar dig <3

    / Therese

    SvaraRadera