fredag 15 juni 2012

40 mil bilresa!!

Resan hit gick bra vi stannade en gång och åt alla, Lucas också! Han var nöjd nästan hela vägen för utom när han blev hungrig en gång men de gick bra då var de bara 10 min kvar tills vi skulle stanna och äta :)
Sen en gång till när han hade bajsat men de är ju för ståtligt! ;) men de gick bra då med bara 2 mil kvar då :)

Måste ha världens underbaraste nöjda son! Sov nästan hela bilresan ner!
Och nu sover han här bredvid mig ockdå! <3

Vi fick god mat när vi kom fram hemma gjorda snitslar, hemma gjord Bea sås och klyftpotatis!! Gott som tusan!
Sen gick vi ut och kollade på deras fina växthus dom gjort :)
Sen fick vi en god kaka Fia hade bakar mums!! Och kaffe så klart <3

Sen blev de lite mys i soffan innan de var dags för och sova för Lucas!
Nu ligger jag också i sängen här bredvid min son! <3

Har svårt och sova utan Johan bredvid mig bara.. Saknar honom <3

Nu ska jag försöka sova NattiNatti <2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar