söndag 10 juni 2012

Söndags = vilodag sen längre tillbaka men nej inte för mig del ;)

Började dagen med och slå på en maskin tvätt, sen började jag städa!
Och de slutade med att jag storstädade hela hemmet :-) blev riktigt fint! Bara dom här jävla fönstren kvar och tvätta :'( fy hatar de!!

Efter de åkte jag och Lucas med Håkan och Monica till Gysinge marknad :) Johan var hemma och fixade massa på bilen!
Hittade lite fina saker till hemmet! :) lägger ut bild här :)
och Monica köpte så klart en tröja till Lucas ;) bild på den kommer också ;-)

Nu ikväll har Therese varit här och druckit kaffe :) och lilla Lukas var också med :-)
Tänkt att vi ska bli Lukas Gudföräldrar helt fantastiskt :-) längtar så till dopet :)

Nu ska jag sova mina två killar sover redan ;) Natti Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar